vineri, 21 ianuarie 2011

Coincidence? i think might not be




personaje:
X = prietena foarte buna
Y= fostul ei prieten, care a cerut-o de nevasta la mine acasa, cu care suntem in continuare si eu, si X, amice.

context:
de cand m-am intors din India, un concurs de factori care presupun schimbarea unor cartele de telfon, a unor telefoane si lenea de a imi verifica prin toate mesajele de pe facebook a dus la situatia in care, de cand am revenit, m-am intalnit des cu X, dar nu am avut niciun minim contact, macar virtual, cu Y.

preludiu:
la vreo 2 intalniri cu X si niste "n"i am intrebat ce mai face Y, sau mi s-a comunicat oicum pentru ca aparent avea legatura cu discutia de la pahar. Aparent, facea destul de bine, ei il mai vazusera si mereu a ramas ca "poate ne vedem si noi mai cu totii, ca-nainte" [expresie care pare din ce in ce mai populara dupa ce trec anii de la terminarea facultatii]. Needless to say, it never happened. Nici macar sa luam initiativa, sa dam telefon, sa incercam sa stabilim.

desfasurare:
Suna telefonul fix, sunt chemata ca ar vrea cineva de la o companie de sondare a opiniei sa vorbeasca cu mine. Is de obicei amabila cu ei. Singurul lor ghinion e ca am lucrat in media, fix in cercetare de piata anterior, ceea ce ma descalifica din start cu bila dubla. Deci is amabila, dar inutila.
"Domnisoara ...? Sarutmainile, ati avut amabilitatea sa ne raspundeti si anterior, va pot retine bla bla? Numele meu este Y"
[Bon, deci ai voce de Y, ai si nume intreg de Y, dar nu reactionezi la numele meu. Hmmm... Dar e ok, am facut si eu munca asta de cateva ori si stiu ca poti trece pe pilot automat de la un punct incolo.]
"Eu va raspund cu placere, dar pentru ca am lucrat bla bla nu cred ca se poate. 1!
Si 2! cred ca noi 2 ne cunoastem"
"Aaa. da... (?!)... a, posibil"
"Mai, Y, eu, care eram prietena cu X si tu cu X..."
"da, eu sunt ala. aaa, tu esti... [aia]. ce tare, cand te-ai intors, etc etc"
"am si intrebat-o zilele trecute pe X de tine si etc etc"
[si aici intervine o replica la fel de populara in conditiile stipulate la anterioara replica populara. si mi-o merit. daca nu m-am strofocat mai tare sa ii dau un semn... da tot ma gandesc cu tristete ca nu as vrea sa i se para simpla amabilitate]
Si Y se mira ca sunt in tara ca habar n-avea. Dar de data asta ii dau nr meu, mi-l da pe al lui, ii zic cam ce agenda am pe zilele urmatoare si il pun sa ma sune sa ne vedem. Promite, ma mai bucur o data de coincidenta cu glas tare si vin sa scriu despre asta.

Copii, sa nu incercati asa acasa. Voi sa ii cautati pe oameni si sa va vedeti cu ei. Se pierd multe pe drum usor si se castiga nostalgii grele dupa un timp. Daca au fost oameni/ prietenii misto.



So: coincidence? maybe not. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu