marți, 1 februarie 2011

2 billion more than when i was born

In timp ce imi prind parul, zbor cu avionul, plang de ciuda, vad un film, spun o poveste sau, mai ales, joc solitaire, sunt contemporana cu multi si multe. Doar de cand m-am nascut am "asistat" la 2 bilioane (in plus fata de cele care acopera rata mortalitatii) de nasteri. Poti sa te simti catalizator cand stai sa te gandesti ca acum o suta de ani nici nu erau atatia oameni pe pamant.

Prinsesem si un numar de revista pe tema asta. Si ma gandeam ca in ultimul an am fost in India si China, deci practic in tarile care insumeaza mai bine de o treime din populatia globului. Si totusi nicaieri nu a fost asa enervant si inghesuit ca la metrou la Victoriei sau la Unirii...






ah,da, si ca sa se asorteze, imi tot canta in minte there are 6 billion people in the wooorld... pe cand terminam de scris randurile astea.
katie... a crescut acum. si lumea, odata cu ea. odata cu noi 2.
si, katie, acum cred ca tre sa mai pui niste biciclete la alea 9 milioane si sa aduci si vreun milion de scutere electrice.



2 comentarii:

  1. Acolo unde restul lumii nu vede nimic, un Varsator s-ar putea sa vada ... - sa spun tot? n-am sa spun, pentru ca s-ar putea sa fiu acuzat de narcisism (nu ca n-as fi :) ) - mult. Multumesc ca mi-ai aratat si mie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da, da'eu am vazut si cu urechea aici :))
    suntem, suntem dati...

    RăspundețiȘtergere