miercuri, 6 octombrie 2010

Namaste India





Ca sa va lamuriti, intrati pe site, aici.
Situl e foarte organizat si prezinta programul care pare a fi foarte cuprinzator si atractiv.

Prezinta ce? Primul festival din Romania dedicat culturii indiene. Da, da, cand nu sunt eu acasa se trezesc sa il faca. Si pare sa fie si planuit frumos tare (cred ca nu sunt implicati numai indieni la cat e de organizat, iertata fie-mi remarca).
Nu o sa ma apuc s ama laud ca stiu sa fac Mehndi, sa imi defilez noul sari, sa imi aduc prietenele si sa ma amuz pe seama lor in timp ce le invat cum sa manance si sa le vad reactiile dupa ce realizeaza cat e de picant totul. Nope. Dar poate va fac pe voi destul de curiosi incat sa veniti macar in vacanta aici :)
Stiu ca o sa plec plina cumva de aici. Drumurile cu cate un sifer de ricsa mai traznit, jocurile de cuvinte cu programatorul caruia ii fac zile fripte, festivalul in cinstea lui Ganesh care tocmai s-a incheiat si in timpul caruia m-am dus de vreo 3 ori seara pe strada in mijlocul multimii si a fost electrizant, slapii, lipsa frigului, caldura unora, nervii facuti de insistentele altora, felul in care privesc lumea, globalizarea si problemele cotidiene, felul in care stau eu cu mine aici...

Cu alte cuvinte, Dragos, poate nu treci pe la festival sa le spui tu lor ca tot direct la sursa e mai bine :P (si ai si tu de recuperat la scris pe blog cam ca si mine)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu