sâmbătă, 9 octombrie 2010

Guest post - Alex si Regensburg-ul

Cu Alexandra am inceput sa vorbesc acum aproape un an pe net, cand eu eram doar de vreo 2-3 saptamani in India. Ea abia incepuse sa scormoneasca pt o plecare si o tenta sa vina cateva luni aici, era o sansa viabila alaturi, in Ahmedabad. Intre cateva comunicari cu cei din vreo 2 orase din zona,a plecat cu un proiect in Praga (my dream city). Adica am ajuns fiecare in locul pe care si-l propusese initial cealalta.
Intre timp a fost 3 luni in Praga, s-a intors in Romania sa isi dea licenta si, cat timp a sarbatorit apoi in vacanta si si-a rezolvat inscrierea la master, a zburat pentru un an in Germania. A si ajuns acolo de cateva saptamani (eu va scriu abia acum ca deh, nu reusesc sa ma aduc la zi cu blogul) si ne minunam amandoua ca dupa toate "excursiile" ei, eu sunt inca prin Asia si inca mai am de ce ma minuna pana si in acelasi oras linistit in care am domiciliul.
Imediat dupa ce a ajuns acolo mi-a lasat printre offlineuri si urmatoarele informatii:

ma bucur ca am avut oportunitatea sa obtin jobul asta, chiar imi place cu ce se ocupa organizatia, Regensburg e un oras ffff frumos, trece Dunarea p aici..si incep din ce in ce mai mult sa ma integrez si sa-mi fac prieteni
in trenul spre Regensburg am jucat si Uno si Memories (daca stii jocurile)cu 2 copii de 3 si respectiv 5 ani...mama era nemtoaica, tata era african, iar ei erau niste copii ffff frumosi de-ti venea sa-i mananci!!
si m-au batut aia mici de m-am simtit chiar prost..
aa..si app, ma asteapta un Oktober fest cu bere la gramajul cel mai mic de 1 L!!! Daca-ti vine sa crezi..nu au doze mai mici de atat..nebunie! de pe tot continentul o sa fie in Munich
[si stia ca la mine e interzis alcoolul, ntz tz tz :P]

ii spun intre timp sa imi dea cateva impresii de prim impact sa pun pe blog si dupa cateva zile gasesc urmatorul mesaj:

stai sa o luam de la capat..
primul impaact, biciclete peste tot, parcari pentru biciclete mai multe decat pentru masini, semafoare pt biciclete oriunde exista un semafor pentru masini
si amenzi pt biciclisti mai multe decat pt soferi...asta bineinteles in cazul in care nu circuli pe banda imediat alaturata soselei, special pt biciclisti....si mai incalci si alte reguli
strazi inguste de mi-a fost frica sa ma indepartez prea mult ca aveam impresia ca nu mai ies din labirint..
pana knd si daca faci la dreapta sau la stanga ai semafor! Avem si noi bineinteles, dar la noi e cu cedeaza sau "verde intermitent"...aici este semafor pentru ca la o intersectie trebuie sa astepti pana se face pt cei din sens opus rosu ca sa poata masinile sa ia curba din larg...
altfel print-o intersectie la stanga sau la dreapta nu sunt sanse sa treaca 2 masini venind din sens opus in acelasi timp..
asta a fost soc pt mine..
aa...si altceva! n-auzi un claxon pe aici..daca e biciclist in fata masinii si nu e banda speciala pt biciclete..stai in spatele biciclistului si mergi tot cu 20 la ora ca el..

[after this, if you don't speak Romanian, I'll brief you: if you're used with Regensburg's life, I do not advise you to come to India. they horn 3-4 times instead of once even for a normal notice of "I am behind you"]

Intre timp a fost cu organizatia la care lucreaza in Italia si Austria si cine o stie, vedeti ca a pus poze pe facebook ;)
Bafta, Alex si poate ne intalnim pana la urma in Gorj :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu